środa, 21 grudnia 2016

Christmas - my way - Mój sposób na święta

Witajcie w ten przedświąteczny czas! Trochę mnie tu nie było, ale cały wolny czas zajęło mi duże zamówienie na biżuterię sutasz którą tworzę.
Efekty mojej pracy można zobaczyć TUTAJ.
A wracając do tytułu posta, to mój sposób na święta, a raczej na przygotowania do świąt to spędzanie wspólnie czasu. Razem z synkiem przygotowałam własnoręcznie wykonywane choinki z książki.
To świetny sposób na udekorowanie domu. 
Tak wygląda choinka wykonana przeze mnie.


Przygotowałam dla Was instrukcję krok po kroku jak zrobić taką choinkę.Jest to bardzo proste.Można wykorzystać starą książkę lub niepotrzebny już podręcznik czy ćwiczenia do szkoły.Każdą kartkę składamy tak jak na zdjęciach.
Wystający na dole element zaginamy pod spód.


Gdy już złożymy wystarczającą ilość kartek przyklejamy całość na "pniu". Ja do tego wykorzystałam kółko które pozostało po wykorzystaniu szerokiej taśmy klejącej. Można też nakleić na drewniany krążek. Ozdabiamy wedle upodobań i umiejętności. Ja krawędzie posmarowałam klejem i posypałam brokatem.
Na czubku umieściłam gwiazdę z papieru kolorowego i GOTOWE!
Adaś ma bardziej kolorową choinkę.Wykonaliśmy ją z niepotrzebnych już ćwiczeń ze szkoły.Ja składałam kartki, a synek ozdabiał. Miał z tego ogromną frajdę. Niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach jak obie choinki, dzięki brokatowi pięknie się błyszczą. Jak widać nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, aby mieć w domu ładną i oryginalna ozdobę. Tym bardziej, że możemy pochwalić się, iż wykonaliśmy ją sami.
Jak Wam się podobają? 
Będzie mi bardzo miło jeśli skorzystacie z mojej instrukcji i w komentarzu dodacie mi link do zdjęcia Waszej choinki. Jestem ich bardzo ciekawa!


Oczywiście w szale przedświątecznych przygotowań nie możemy zapomnieć o takich przyjemnościach jak zakupy np. kosmetyków czy ubrań.
Warto zaszyć się choć na chwilę przed komputerem z kawą, herbatą lub grzańcem i pobuszować w sklepach internetowych.
Na pewno ucieszą Was kody rabatowe do Douglasa od Rabble: KLIK 
Myślę, że Douglasa nie muszę Wam przedstawiać. Znajdziecie tam perfumy, artykuły do makijażu oraz produkty do pielęgnacji twarzy, włosów i ciała dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. 

Życzę Wam udanych zakupów i miłego wieczoru!


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad