piątek, 11 listopada 2016

Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 10 + wyniki rozdania

Matowa pomadka w kredce Golden Rose nr 10 to ostatnio mój ulubieniec.
Ma śliczny kolor zgaszonego różu i bardzo długo utrzymuje się na ustach, nie powodując ich wysuszenia. Pomadka gładko się rozprowadza i idealnie kryje.

pomadka matowa golder rose

Można zawsze mieć ją z ostrą końcówką, bo ja to na kredkę przystało trzeba ją strugać. Minusem tego jest to, że szybko się zmniejsza, ale na szczęście kosztuje tylko ok.11,90zł, więc każdego na nią stać.

matowa pomadka w kredce

Pomadka ma bardzo aksamitną formułę.
 Jest mocno napigmentowana.

Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 10

Pomadka zawiera składniki nawilżające oraz wit.E, więc poza tym,
że ładnie wygląda to dodatkowo nawilża i odżywia usta.



A teraz czas na wyniki jesiennego rozdania paznokciowego!

Wygrywa:


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam te pomadki!
    Bardzo długo się trzymają na ustach i nie wysuszają:))
    U mnie na blogu piszę o naturalnym korektorze, jeżeli masz ochotę zajrzyj:)
    www.minilife.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tą pomadka tylko mam pytanie. Ona jest wykręcana czy trzeba ją temperować, bo było cos napisane w wpisie jednak nie zrozumiałam wszystkiego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jedno, ani drugie :D
      Tą pomadkę się wypycha, zdejmując tylną końcówkę.

      Usuń
    2. No to tego nie widziałam, dziękuję za info

      Usuń
  3. Ta pomadka super się prezentuje, uwielbiam takie kolory. U mnie często bywa tak, że większość produktów bardzo wysusza moje usta, więc pomadka ta jest dla mnie stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pomadkę, ma piękny kolor :) uwielbiam ją !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest prześliczny :) Z tych pomadek mam odcień 18 i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad