piątek, 7 października 2016

Płaszczyk w paski z Aliexpress

Ostatnio coraz bardziej popularne są zakupy na Aliexpress.com.
Skusiłam się na kilka rzeczy i będę Wam je co jakiś czas pokazywać i recenzować. Płaszczyk, narzutka w biało-czarne pasy to mój pierwszy zakup. 
Kupiłam go TUTAJ i czekałam na niego 3 tygodnie.


Jakość jest całkiem dobra, tylko patrząc na zdjęcie wydawało mi się, że materiał będzie grubszy taki jak płaszczyk, a jest to bardziej narzutka.



Tak wygląda materiał z bliska. 
Ostatecznie odprułam kieszenie bo były z tandetnego materiału.


Jak Wam się podoba?
Kupujecie na Aliexpress.com?

11 komentarzy:

  1. Mi się podoba, tylko szkoda, że nie cieplejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nic na Ali nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też chcę zamówić na tej stronie parę rzeczy ale poczekam jeszcze na resztę postów z Twoimi opiniami :) Płaszczyk ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nic jeszcze nie zamawiałam. Muszę kiedyś wreszcie tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę tam zajrzeć :) Piękny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny płaszczyk :) Czasami przydaje się taka cieńsza narzutka. Ja nigdy nic nie zamawiałam na Alieexpress.
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad