sobota, 29 października 2016

Matowe pomadki z Aliexpress

Zamówiłam pomadki matowe z Aliexpress z ciekawości i jestem bardzo mile zaskoczona.Zwłaszcza, że cena za jaką je kupiłam to 4,96zł.
Czekałam na nie 3 tygodnie. Przyszły bardzo solidnie zapakowane.
Kupiłam je TUTAJ


Opakowanie jest ładne i solidne. Matowe szkło wygląda elegancko. 
Zakrętka dobrze leży w dłoni, a aplikatorem dobrze nakłada się produkt.
Zapach jest lekko chemiczny podczas nakładania, ale po wyschnięciu wietrzeje.


Pomadka ma konsystencję w "sam raz",nie jest ani za rzadka, ani za gęsta.
Bardzo dobrze się nakłada i szybko zastyga na idealny mat.


Na ustach utrzymuje się zaskakująco długo.
Podczas jedzenia czy picia ściera się trochę od środka.


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z zakupu.
Kolory przyszły śliczne, takie jak zamawiałam. 
Pomadki są bardzo trwałe.


Kupujecie kosmetyki na Aliexpress?


5 komentarzy:

  1. Kolor Riot piękny :) Ja nigdy nie zamawiałam niczego z Aliexpress, ale słyszałam sporo pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. RIOT. To mi się podoba :) (PS. Riot Games) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś się boję kosmetyków z tego typu stronek :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad