środa, 8 czerwca 2016

Paczka od Lorda Somersby

Dzięki Streetcom.pl zostałam Ambasadorką Somersby i mogłam wypróbować smak jabłkowy. Dostałam paczkę która zawierała 2 butelki 0,4l, puszka 0,5l,
24 minipuszki po 150ml i kartę ambasadora Somersby #OdkryjSomersby

Mi jak i moim znajomym, z którymi się podzieliłam,
piwo bardzo przypadło do gustu. 


 Jest smaczne, orzeźwiające. 
Idealne na letnie, upalne dni.
Na pewno zagości u mnie jeszcze nie raz!


Jeśli i Wy chcielibyście testować produkty
wystarczy zarejestrować się na Streetcom.



Znacie? Lubicie? 


13 komentarzy:

  1. Za takie prezenty da się lubić lorda S :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przepadam za takimi trunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To piwko / oranzada jest mi znana od dawna :) a probowalas moze nowego smaku- bez + limonka ? :) jest bardzo ciekawy i mniej popularny niż smak jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaale super paczka ! Dobrze, że nie trafiła do mnie bo takie trunki nie sprzyjają diecie :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga o odchudzaniu, schudłam ponad 40 kg i teraz motywuje ! Dużo porad, przepisów itp u mnieee <3

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piwa owocowe, tego też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie testy to ja bardzo lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie testowanie to ja lubię ;) Szkoda, że tak późno dowiedziałam się o tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad