niedziela, 8 maja 2016

Wibo Zestaw do makijażu brwi

Wibo Zestaw do makijażu brwi eyebrow shaping kit shape&define 
mam w kolorze nr2 dark.


Zestaw zawiera dwa pudry do brwi w kolorach ciemnobrązowym i szarobrązowym, pensetke oraz pędzelek. Pudełko jest dosyć solidne.
Pędzelek jest równo przycięty, dobrze się nim maluje.

Cena 17,99zł/Rossmann


 Puder utrzymuje się na brwiach cały  dzień.Jestem z niego zadowolona.
Tak wygląda kolor brązowoszary na moich brwiach.

przed

po


Znacie ten zestaw?


8 komentarzy:

  1. Czaje sie na niego już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad zakupem tych cieni :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszna ta malutka pęsetka, zestaw fajny, ale mógłby być trochę tańszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się go upolować na promocji w Rossmannie:)

      Usuń
  4. miałam wypróbować, ale jednak sama kredka i trochę cienia mi wystarczają :) obserwuję / goodspatula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bardzo podobny zestawik z miss sporty i tez super mi się sprawdza. Tego nie testowałam :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad