niedziela, 24 kwietnia 2016

Extra Lasting Lovely Matt&Lasting

Pomadkę Lovely kupiłam w Rossmanie za ok.10zł. Chciałam wypróbować coś matowego do ust, a za taką cenę nawet jeśli by mi się nie spodobała to nie ma czego żałować. Pomadka jednak jest świetna i super trwała.


Ja mam kolor nr1 i bardzo mi się podoba. Dobrze się nakłada, szybko zastyga i bardzo długo pozostaje na ustach, wręcz ciężko ją zmyć. Jedynymi wadami jakie zauważyłam jest to,że daje niekomfortowe uczucie na ustach i je wysusza.


Tak wygląda na ustach :)


Serdecznie polecam!!!

10 komentarzy:

  1. Patrzyłam na nią ostatnio ale się wahałam. Jak wejdzie promocja na usta w Rossmannie sięgnę po nią;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno, dawno temu kupiłam ten sam odcień, który masz, zakochałam się zarówno w nim jak i w całym kosmetyku! teraz kupuje je regularnie, mam jeszcze odcień czerwony i ciemnoróżowy, są niesamowicie wydajne i na prawdę "nie do zdarcia" :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że podzielasz moją opinię

      Usuń
  3. Piękny odcień i piękne usta :) na promocji na pewno kupię mimo, że wysusza usta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kolor, ale na moich ustach wygląda bardziej brązowo:/
    Teraz na promo zamierzam kupić nr 2.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad