poniedziałek, 8 lutego 2016

Yankee Candle Vanilla Cupcake

Wosk Yankee Candle Vanilla Cupcake to ostatnio mój ulubiony zapach. 



Opis producenta:Łakocie kupione w specjalizującej się w taśmowej produkcji ciach cukierni nie mogą się z nimi równać! Bo najlepiej smakują i najbardziej widowiskowo pachną domowe babeczki – maślane, biszkoptowe, polane słodkim lukrem przełamanym sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznej, rześkiej cytryny. Taki deser to raj dla podniebienia i uczta dla nosa! To także zaproszenie do odbycia aromaterapeutycznej sesji w towarzystwie Vanilla Cupcake – woskowej tarteletki, która w chwilę po podgrzaniu zaczyna pachnieć jak ciepła, przed chwilą wyjęta z pieca, waniliowa babeczka oblana cytrynowym lukrem.


Moja opinia: Zapach jest słodki, ale nie mdlący.
Wanilia jest mocno wyczuwalna. 
Zapach otula sobą całe pomieszczenie.
Jest idealny na zimne wieczory.

4 komentarze:

  1. Nie miałam, ale bardzo mnie kusi
    pozdrawiam MARCELKA Fashion ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie słodkie zapachy od YC :)
    Pozdrawiam, Anita ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. I można kogoś zrobić w bambuko :) Goście pomyślą, że coś upiekłam, a tu zonk :) nie wiem czy nie byłabym głodna, gdybym poczuła takie zapachy i nie siedziałabym z babeczką w ręce wąchając świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jeszcze tego wosku nie miałam i że względu na słodkości w zapachu chętnie wrzucę do koszyka przy następnych zakupach.
    Bardzo mi się tu u Ciebie Kochana podoba.
    Z Przyjemnością obserwuje aby być na bieżąco jak i rownież zapraszam do siebie.buziaki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad