piątek, 12 lutego 2016

Playboy Play it Lovely...

Skuszona gazetka z Biedronki kupiłam wodę toaletową Playboy Play it Lovely... Zapach zamknięty jest w zgrabną buteleczkę z uroczym króliczkiem Playboya.
Zapach bardzo mi się spodobał.



Play It Lovely to zapach idealny na flirt w ciągu dnia. 
Zapach podkreśla naturalnie piękny wygląd, działa magnetyzująco. 
Ten lekki, subtelnie otulający zapach otwiera apetyczna mieszanka startej skórki cytrusowej, dojrzałej jeżyn i soczystej gruszki, które zachwycają i dodają lekkości. Serce zapachu to niespotykany bukiet wiśniowej orchidei, nocnej piękności i tuberozy, które emanują nowoczesną kobiecością.
Delikatny, kwiatowy zapach przechodzi do ciepłych nut bazowych bursztynu, paczuli oraz bobu tonka. Po prostu „lovely”.


Składniki

Alcohol Denat., Aqua/Water/Eau, Parfum/Fragrance, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, PEG-5 Ethylhexanoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Limonene, Triethyl Citrate, Butylphenyl Methylpropional, Bisabolol, Ethylhexylglycerin, Benzophenone-3, Hydroxycitronellal, Coumarin, Citronellol, Linalool, Farnesol, Propylene Glycol, Citral, BHT, FD&C Red No.4 (Cl 14700), FD&C Yellow No.5 (Cl 19140), Ext. D&C Violet No.2 (Cl 60730)

Cena 14,89zł/75ml




Moja opinia

Zapach bardzo przypadł mi do gustu.Jest kobiecy, delikatny, lekko słodkawy ale nie duszący.Idealny na dzień. Jak na wodę toaletową za tak niską cenę zapach utrzymuje się dość długo. Polecam go osobom które lubią próbować nowych zapachów, niekoniecznie wydając na to dużo pieniędzy.
Idealny również na prezent na zbliżające się Walentynki :)

6 komentarzy:

  1. Lubię te perfumy :) Bardzo ładnie pachną :)

    Zapraszam na rozdanie u mnie na blogu <3
    Do wygrania lakiery ZILA

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra je ma i sa boskie :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/02/my-everyday-makeup.html zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam , Klaudia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś zapach z playboy i też mi się bardzo spodobał ^^ niestety zginął śmiercią tragiczną :'( Może też sobie niedługo kupię... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zapach tylko w wersji mgiełki do ciała :) kiedyś również i ta buteleczka gościła u mnie :) Pachnie cudownie :):)
    Obs:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi pięknie pachnieć, bardzo lubię delikatne, subtelne zapachy, nutka cytrusa to coś dla mnie.
    Nie miałam go jeszcze ale chętnie wyprobuje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad