czwartek, 21 stycznia 2016

Yankee Candle Garden sweet pea

Moja przygoda z woskami zapachowymi Yankee Candle zaczęła się stosunkowo niedawno. Pierwsze woski wygrałam w rozdaniu, a kominek, przeuroczą sówkę, zakupiłam później. Chciałam Wam dziś przybliżyć zapach Garden seet Pea.


Opis producenta:Zachwycający zapach kwiatów słodkiego groszku kojarzy się nierozerwalnie z ciepłym latem. Aromat jest tak intensywny, że rozprzestrzenia się na cały ogród i na stałe, przez całe wakacje pomieszkuje w najodleglejszych jego kątach. W Garden Sweet Pea aromat pachnącego groszku połączony został z nutami słodkiej gruszki, soczystej brzoskwini, klasycznej frezji i romantycznego drzewa różanego. Całość tworzy kompozycję bardzo letnią, szczelnie otulającą i niezastąpioną wtedy, kiedy – w jesienny czy zimowy wieczór – pragniemy przywołać wspomnienia minionego lata.


Moja opinia: Zapach jest bardzo kwiatowy, romantyczny. Nie jest duszący, nie "atakuje" nas swoją intensywnością. Podoba mi się, ale nie jestem jego jakąś ogromną fanką.Mój mąż po wejściu do domu stwierdził, że pachnie w nim perfumami. Moim zdaniem faktycznie pachnie słodkim groszkiem.

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam nigdy:) Ale ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny kominek <3 Gdzie kupiłaś? ;)

    bajeerancko.blogspot.com Nie zapomnij zaobserwować jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam świece z Yankee Candle i polecam ogromnie - zapach w całym domu :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę go kiedyś wypróbować. Bardzo lubię kwiatowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten zapach.Wypaliłam jednak do głównych faworytów nie należał

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad