poniedziałek, 4 stycznia 2016

Składanka pomysłowy konstruktor gwiazdki

Niedawno zagościła u nas kreatywna zabawka pomysłowy konstruktor gwiazdki.
Są to plastikowe elementy w kształcie gwiazdek z których można budować różne konstrukcje.Zabawka bardzo pobudza wyobraźnie.

konstruktor gwiazdki

W opakowaniu znajduje się ok.140 gwiazdek, więc z tej ilości można już zbudować coś fajnego. Szkoda tylko, że nie jest dołączona jakaś obrazkowa instrukcja jak zbudować różne konstrukcje np.te które widać na pudełku.
Adasiowi spodobała się ta zabawka i wymyśla różne budowle.

klocki gwiazdki

Zabawka przeznaczona jest dla dzieci od 3 roku życia.
Cena:8-9zł

12 komentarzy:

  1. moje dziewczynki też mają, 1000 elementów za 53 zł na allegro, świetna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio młodsza siostra dostała tę układankę, ale więcej frajdy chyba miałam ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie taką można dostać? Chrześniakowi bym sprawiła, bo on ostatnio ma fazę na budowanie wszystkiego ze wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w lokalnym sklepie zabawkowym, ale na allegro też jest tego pełno

      Usuń
  4. Super, takie "pomysłowe " zabawki to najlepszy pomysł na prezent dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna,ale jeszcze nie dla mojej małej ;)
    zapraszam do mnie! coś innego ;)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sprawa, koniecznie muszę sprawić tą zabawkę mojej bratannicy:D

    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zeczywiscie fajna sprawa. Mozna pobudzi wyobraznie i cwiczyc swoja kreatywnosc. Mega!

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad