sobota, 2 stycznia 2016

Garnier Fructis seria Gęste i zachwytajace

Serię Garnier Fructis Gęste i zachwycające mam już od jakiegoś czasu 
i jestem z niej bardzo zadowolona.
Mam włosy podatne na kręcenie i z tą serią bardzo się polubiły. 

garnier

Zapraszam na recenzję!

szampon garnier fructis

Szampon Fructis Gęste i zachwycające 
Od producenta
Unikalna formuła.Składnik przeciw twardej wodzie, aby zwalczać osadzanie się kamienia na włosach.Lekka formuła pozostawia Twoje włosy miękkie i lekkie. Aktywny koncentrat z owoców, aby działać w głębi włosa dla zwiększenia jego siły.Formuła z 94% biodegradowalnych składników.
Bez silikonu, bez parabenów.

Skład:
Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Niacinamide, Alcohol Denat., Saccharum Officinarum Extract / Sugar Cane Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Hydroxide, Aminopropyl Triethoxysilane, Polyquaternium-30, Camellia Sinensis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Linalool, Punica Granatum Extract, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Acrylates Copolymer, Pyrus Malus Extract / Apple Fruit Extract, Pyridoxine HCl, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citrus Medica Limonum Peel Extract / Lemon Peel Extract, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Parfum / Fragrance.

Cena: 13zł / 400ml

Ode mnie:
Szampon jest wydajny, dobrze się pieni, łatwo rozprowadza i ma bardzo ładny zapach. Ma gęstą konsystencję.Nie przetłuszcza włosów, długo pozostają świeże. Dobrze się rozczesują i są nawilżone. 


odżywka garnier

Odżywka Fructis Gęste i zachwycające
Od producenta:
Długotrwałe działanie.Innowacyjna molekuła wnika do włókna włosa pogrubiając jego strukturę i tworząc długotrwały efekt gęstości włosów, który kumuluje się po każdej aplikacji. Kremowa formuła sprawia, że włosy stają się wyraźnie piękniejsze, miękkie w dotyku, sprężyste i łatwe do ułożenia.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Parfum, Aminopropyl Triethoxysilane, Starch Acetate, Niacinamide, Lacid Acid, Saccharum Officinarum Extract, Sugar Cane Extract, Hydroxyethylcellulose, Chlorhexidine digluconate, Camelia Sinensis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Linalool, Punica Granatum Fruit Extract, Isopropyl Alcohol, 2-oleamido-1,3-octadecaneidol, Pyrus Malus Extract, Pyridoxine HCI, Cetyl Esters, Citric Acid, Citrus Medica Limonum Peel Ectract, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal 

Cena: 11zł / 20ml

Ode mnie: 
Odżywka ma piękny zapach i gęstą konsystencję.
Nie obciąża włosów, wygładza je i zwiększa ich objętość. 


maska garnier

Maska Fructis Gęste i zachwycające
Od producenta:
Maska intensywnie odżywia i upiększa włosy dla zwiększenia ich gęsości, nadając im wyjątkową miękkość i sprężystość.

Skład:
Aqua / Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycerin, Cetyl Esters, Niacinamide, Saccharum Officinarum Extract / Sugar Cane Extract, Dodecene, Phenoxyethanol, Aminopropyl Triethoxysilane, Chlorhexidine Digluconate, Poloxamer 407, Camellia Sinensis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Linalool, Punica Granatum Extract, Isopropyl Myristate, Isopropyl Alcohol, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Pyrus Malus Extract / Apple Fruit Extract, Pyridoxine HCl, BHT, Citric Acid, Citrus Medica Limonum Peel Extract / Lemon Peel Extract, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Parfum / Fragrance


Cena: ok. 19zł / 300 ml

Ode mnie:
Włosy po użyciu tej maski są puszyste, elastyczne i gładkie. Są miękkie, nawilżone i nie obciążone.Bardzo dobrze się rozczesują. 


Tak wyglądają moje włosy po używaniu tej serii



Znacie te produkty? Lubicie?






10 komentarzy:

  1. Akurat tego Fructisa nie znam, ale generalnie lubię prawie wszystkie serie (prócz przeciwłupieżowej)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii. Kosmetyki Garnier bardzo służą moim włosom, więc pewnie wypróbuję. Mam ogromną ochotę zwłaszcza na maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam szampon z tej serii i przyznam, że podobał mi się jego zapach i działanie :3 a nie wiedziałam że w tej linii jest też maska :o
    +obserwuję jako #300 czytelnik i zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba i zaobserwujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii Fructis lubię szczególnie odżywkę i maskę, szampon lekko obciążał moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Garnier znam :) Mam odżywkę i jest świetna :) Ładnie pachnie i długo utrzymuje się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię balsamy do ciała Garnier, może seria do włosów też mi przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale włosy na szczęście mam gęste więc nie dla mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad