wtorek, 8 grudnia 2015

Zwierzęta świata - Wydawnictwo Olesiejuk

Mikołaj przyniósł Adasiowi książkę Zwierzęta świata wydawnictwa Olesiejuk.
Jest świetna i chcę się nią z Wami podzielić.

Poznaj orkę, strusia, nosorożca, orła cesarskiego, rysia, dzika, pumę...
Jakie mają zwyczaje? Czym się żywią? Dowiesz się tego z tej książki.

książka zwierzęta świata

Książka jest duża 23x29cm i oprawiona w solidną twardą okładkę.
Ma 183 strony, więc to sporo czytania nie tylko na jeden wieczór.
Przystępnym językiem przybliża dziecku świat wielu dotychczas nieznanych zwierząt. Poznajemy tak egzotyczne zwierzęta jak okapi, oryks, fenek czy irbis, oraz te bardziej znane jak goryl, koza, pies, struś lub gepard.
Przepiękne ilustracje Francisca Arredondo umilają czytanie i przenoszą dziecko w niezwykły świat zwierząt. Adasiowi książka bardzo przypadła do gustu.

hipopotam flaming książka

książka o psach

książka o ptakach

książka o zwierzętach dla dzieci

miś panda

wydawnictwo olesiejuk

Warto mieć w swoim księgozbiorze tą piękną pozycję. 
Dzieci na pewno nie raz będą do niej wracać.

8 komentarzy:

  1. Genialna. Kupie na Gwiazdkę dla mojego smyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam! To świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój półtoraroczny chrześniak byłby zadowolony. :)

    Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą książkę, mój syn ją uwielbia :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna książka, na pewno spodobałaby się mojemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mała uwielbia takie książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad