czwartek, 3 grudnia 2015

Nowoczesne choinki + tutorial

Wszędzie panuje już klimat świąteczny, 
więc i ja postanowiłam zrobić choinkowe pazurki :)

paznokcie na święta

christmas nails

paznokcie z choinką


zdobienie paznokci na święta

paznokcie święta

Pokusiłam się o zrobienie dla Was tutorialu tego zdobienia.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
tutorial paznokcie święta

Użyłam:
Tło - lakier Essence brit-tea pical british
Choinka - lakier Colour Alike nr203 "Love las"
Kropki - farbki akrylowe Mistero Milano kolory:
złoty, biały,granatowy, ciemna czerwień
sonda, tasiemka do zdobień paznokci

9 komentarzy:

  1. Śliczne choineczki
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem :-) bardzo fajny efekt :-) buzka
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł <3 sama sprobuje takie zrobic ;*
    Dziekuje za klikniecia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te paznokcie! Ja raczej się na takie nie zdecyduję, nie lubię, jak tyle się dzieje na moich dłoniach, ale u kogoś bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne fantastyczny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi choinkami, ja z pewnością wykorzystam twój pomysł :) Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam się siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne choineczki! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny patent na choinki, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad