wtorek, 3 listopada 2015

Maskara Volume Show La Luxe Paris

Na maskarę Volume Show La Luxe Paris trafiłam w Lidlu. 



Producent obiecuje objętość, pogrubienie, podkręcenie.
Cena ok.9,99zł/10ml


Nie jest to tusz z najwyższej półki, ale na co dzień spokojnie "daje radę". 
Z zapewnień producenta uzyskałam efekt podkręcenia i pogrubienia. 
Nie zauważyłam natomiast zwiększenia objętości.


Szczoteczka jest silikonowa o nierównomiernym kształcie.
Mimo, że nie wygląda, bardzo dobrze się nią maluje rzęsy.

A tak tusz wygląda na rzęsach

Polecam!
Znacie ten tusz?

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę. Ślicznie podkręcił rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ładne brwi. :D Efekt tuszu natomiast niezbyt mi się podoba. Lubię objętość. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie rozdziela, jednak na moich rzęsach wypadłby zdecydowanie za słabo. Zwykle te wydłużające i nadające objętości są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie mało spektakularny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad