niedziela, 25 października 2015

Klocki DROMADER - tańsze nie znaczy gorsze

Adaś na urodziny dostał 2 zestawy klocków Dromader. 
Chce się z Wami podzielić opinią o nich.


Mamy zestawy strażackie i powiem szczerze,
że jestem mile zaskoczona ich jakością. 
Miałam już do czynienia z innymi podróbkami Lego i te są naprawdę dobre jakościowo, a cena jest bardzo przystępna.


Taki zestaw 133 elem. to koszt ok.16-17zł


A ten zestaw 155 elem. ok.20-21zł


Klocki łączą się dobrze, lekko, nic nie odpada.
Trzymają się "kupy" podczas zabawy.
Dużym plusem jest to, że pasują do oryginalnych klocków Lego.


DROMADER posiada sporo różnych zestawów, więc myślę, że jest to dobra, tańsza alternatywa dla LEGO. Dużymi krokami zbliża się grudzień i  trzeba będzie pomyśleć o prezentach mikołajkowych i pod choinkę. Klocki to dobry prezent. Adaś lubi się nimi bawić.

Znacie te klocki?

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne klocki :D w dobrym stanie i masz rację tańsze nie oznacza od razu gorsze ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak patrze na te klocki i gdzieś mi dzwoni... Czy nie było ich przypadkiem już "za naszych czasów"? Wydaje mi się, że chyba mój kuzyn właśnie takie miał. No, chyba, że są rzeczywiście bardzo podobne do Lego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Asiu, że nie wiem czy były za naszych czasów, ale naprawdę warto je mieć

      Usuń
  3. Cena bardzo zachęcająca ! Jestem mamusia córeczki, ale skłamałabym gdybym napisała, ze nie chce synka :) świetny wpis. Lubię czytać o tańszych odpowiednikach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad