sobota, 17 października 2015

Cien Moisturising Cream krem nawilżający

Mam suchą skórę i kremy nawilżające to dla niej zbawienie. 
Przedstawiam Wam dziś świetny krem nawilżający dostępny w sklepach Lidl.
Używam go od jakiegoś czasu i u mnie się sprawdza.


Od producenta
Działanie
  • Długotrwałe nawilżenie:Kompleks Liftan HYDRO z gliceryną i pantenolem nawilża i reguluje gospodarkę wodną skórę.
  • Pielęgnacja:Wartościowe substancje aktywne kompleksu Liftan HYDRO poprawiają wygląd skóry i pozostawiaja ją miękką w dotyku.
  • Specjalne połączenie filtrów UVA/UVB(SPF4)z witaminą E chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry spowodowanym działaniem promieni słonecznych.

Sposób użycia
Codziennie po oczyszczeniu twarzy delikatnie wmasować krem w skórę twarzy, szyi i dekoltu. Idealny jako baza pod makijaż.

Przeznaczony do każdego typu skóry.

Cena ok.8zł/50ml




Moja opinia
Krem jest bardzo lekki i skutecznie nawilża skórę. Ma przyjemny zapach i ładny miętowy kolor. Szybko się wchłania i nie pozostawia klejącego filmu na skórze. Dobrze zachowuje się jako baza pod makijaż.
Znacie ten krem?





7 komentarzy:

  1. Na zimę mam zawsze problem z suchymi i pękającymi rękami. Wypróbuję go napewno! :d zapraszam do mnie.
    http://wymyslonypamietnik.blogspot.com/2015/10/pamietnik-rozy-12102014r.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam go, może kiedyś wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś nigdy nie interesowały kosmetyki z Lidla, ale widać warto się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja ;)
    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem świetny , zakupiony Lidl w Anglii

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad