sobota, 10 października 2015

Ciasto marchewkowe

Marchewkowe? Serio? Tak reagują moi znajomi, gdy częstuję ich tym ciastem. 
W smaku przypomina piernik, a marchewka jest niewyczuwalna.
Jest to idealny sposób na wykorzystanie marchewki. 
Spróbujcie, a obiecuję, że podbije Wasze kubki smakowe :) 



Składniki:
4 jajka
2 szkl. cukru
3 szkl. mąki
3 szkl. drobno startej marchewki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szkl. oleju
1 łyżeczka sody oczyszczonej
3 łyżeczki cynamonu
1/2 łyżeczki soli
cukier puder
tłuszcz do formy

1.Jajka miksujemy z cukrem. Nadal powoli miksując dodajemy marchewkę i olej.
2.W osobnej misce mieszamy mąkę z proszkiem do pieczenia i sodą oczyszczoną. Dodajemy sól i cynamon, a następnie wsypujemy do mokrych składników. Delikatnie mieszamy.
3.Ciasto przekładamy do natłuszczonej formy.
Pieczemy 40 minut w temperaturze 180°C.
Lekko studzimy i opruszamy cukrem pudrem.



Bon Appetit :)


8 komentarzy:

  1. Kocham ciasto marchewkowe! Zdecydowanie moje ulubione :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś koleżanka mnie poczęstowała i rzeczywiście ani trochę jak marchewka nie smakuje! :D Aż mam ochotę upiec. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ciasto marchewkowe ,ale po mimo że pieczenie to moja pasja jakoś nigdy nie robiłam go, nikt w domu jeść nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ciasto marchewkowe to moj ulubieniec na jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad