wtorek, 1 września 2015

Wish lista z Dresslink.com + wyniki rozdania

W związku ze współpracą ze sklepem Dresslink.com zostałam poproszona o wykonanie wish listy. Sklep ma spory asortyment, więc jest z czego wybierać.
Przygotowałam kilka propozycji na jesień, która nieubłagalnie zbliża się do nas dużymi krokami. Zapraszam do oglądania.
Jak zawsze proszę o kliki :)

KLIK                                         KLIK                                           KLIK   



KLIK                                                    KLIK                                          KLIK



KLIK                                       KLIK                                        KLIK


Podoba się Wam któraś z rzeczy które wybrałam?


*********************************************************************

Czas teraz na wyniki rozdania:

Wygrywa:


Gratuluję i już piszę maila :)

15 komentarzy:

  1. Poklikałam wszystko, powodzenia kochana :) Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bardzo się cieszę!!! :) już wysłałam maila! :) Poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś przyszła mi od nich paczka, więc życzę również powodzenia we współpracy! :)
    Świetne buty wybrałaś. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam w linki :) W piątek przyszła do mnie wymarzona paczka - cudo! :)
    Wybrałaś świetnie rzeczy :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/
    Również proszę o klikanie w link w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje gratulacje :) dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna Twoja wishlista:) Gratki dla zwyciężczyni rozdania.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy wybrałaś
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikałam.
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad