piątek, 18 września 2015

Projekt Monte Snack - testujemy

Dzięki stronie trnd.com udało mi się zakwalifikować do projektu testowania mlecznych kanapek Monte Snack. Paczkę przywiózł kurier o określonej godzinie. Kanapki zapakowane były w styropianowe pudełko z suchym lodem.Jak tylko Adaś wrócił z przedszkola, a dzieci z sąsiedztwa ze szkoły zaczęło się testowanie. 

Oto szczęśliwe miny testerów:






Ja oczywiście też się skusiłam :)



Tak wyglądała paczka którą dostałam






Bardzo cieszę się, że udało nam się dostać do tej przesłodkiej kampanii. 
Kanapki są pyszne. Idealne na przekąskę.
Biszkopcik jest mięciutki. a krem o smaku monte przepyszny.
Na pewno jeszcze nie raz zagoszczą w naszym domu!


20 komentarzy:

  1. Super! U mnie kurier będzie za 10 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dostania się do kampanii :) Mnie się nie udało, ale mojej przyjaciółce tak, i ma mi dzisiaj przynieść tego batonika do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo jak kocham monte tak te kanapki mi nie podchodza :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślinka leci na samą myśl.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się udało dostać do tej kampani moje dzieciaki szczęśliwe :)

    Pozdrawiam
    ----------------------------------------------
    http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka narobiłaś! Jutro muszę zakupić mleczną kanapkę :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również od paru dni podjadam biszkoptowe kanapeczki ;-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie! http://wielopokoleniowo.blogspot.com/2015/09/pierwsze-kosmetyczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio także mam przyjemność testowania nowej kanapki Monte Snack, dzięki kampanii Trnd... Próbowaliście jej??? Jest przepyszna. Dzieci w dzień przyjścia paczuszki rzuciły się na ciastka, niestety były częściowo przymrożone, i dość twarde, więc moja dwuletnia córka do dziś mowi na nie lody:), ale po wstawieniu do lodówki wróciły do swojej naturalnej, mięciutkiej jak puch konsystęcji... Są naprawdę przepyszne, kto jeszcze ich nie spróbował POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Mi również udało się zakwalifikować do kampanii.Dostałem Monte fajnie zapakowane, zmrożone. Faktycznie zmrożone są niczym lody. Dzieci wzięły prawie całą paczkę i poszły do przyjaciół piętro wyżej tam kolega miał urodziny. Była super niespodzianka urodzinowe, zarówno 8 letniemu jubilatowi jak i jego gościom bardzo smakowały czekoladowe biszkopciki Monte Snack przełożone kremem mlecznym i przedzielone wyśmienitą czekoladą o smaku orzechów laskowych, która smakowała najbardziej. dzieci prosiły by pokroić batonik na małe kanapeczki i powbijać w nie wykałaczki, parasole, chorągiewki niczym pływające łódki na talerzu. Wszystkim bardzo smakowała taka przystawka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,ją również miałam okazję próbować Monte Snack. Świetna kanapka na szybką przekąska. Dostarcza dużo cukru,ale chwila przyjemności nikomu jeszcze nie zaszkodziła☺ Uwielbiają ją dorośli i dzieci,jeśli chodzi o przedzial wiekowy smakoszy Monte Snack.

    OdpowiedzUsuń
  12. dorot

    Również jesteśmy po prztestowaniu delikatnego biszkoptu wypełnionego mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Połączenie czekolady, orzechów laskowych oraz mlecznego kremu sprawia,że Monte Snack to nie tylko smaczna,ale i pożywna przekąska dla każdego–zarówno dzieci,jak i dorosłych. Moje dzieci je uwielbiają.Poczęstowały nimi znajomych i wszyscy byli zachwyceni.A i jak bym miał wybieraćKindre mleczna kanapka czy Monte Snack wybrała bym Monte Snack.Jak patrze na te zdjęcia dostaję ślinotoku i muszę dopisać mleczne kanapki do dzisiejszej listy zakupów. dorot

    OdpowiedzUsuń
  13. Monte Snack to delikatny,ciemny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Smakuje zarówno dzieciom jak i dorosłym.Idealny na popołudniową przekąskę,jako drugie śniadanie do szkoły czy słodki dodatek do kawy.Najlepiej smakuje schłodzony.Pyszna i pożywna przekąska dla małych i dużych łakomczuchów.
    Nam bardzo smakowała,polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Monte jest fantastyczne, pyszne, mięciutkie, po prostu idealne dla dzieci, choć ja też je podjadał.
    Serdecznie polecam, spróbujcie :)
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń
  15. #momentzmonte
    Wzięłam udział w projekcie TRND i testowałam Monte z dodatkami. 8 smaków, rewelacyjny deserek. Wcześniej nie kupowałam,Teraz nie mogę się oprzeć w sklepie. Warty grzechu i polecenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad