poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Sukienka w motyle

Upały wróciły, więc sukienki są must have. Chciałam Wam dzisiaj pokazać sukienkę w motyle którą udało mi się kupić w lumpeksie za 1zł :)
Bardzo spodobał mi się motyw motyli, ale sukienka miała długie szerokie rękawy co nie przypadło mi do gustu, więc je obcięłam.
Tak sukienka wyglądała oryginalnie KLIK. Jest bardzo dobrze odszyta.
Uwielbiam lumpeksy za to, że można w nich znaleźć takie perełki.




Niestety słońce uparło się, żeby być na moich zdjęciach :)


Sukienka - Rare + DIY / Buty - Next / Kolczyki - KLIK


11 komentarzy:

  1. OO, bardzo fajna sukienka :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sukienka serio ekstra. Fajnie ze udalo Ci sie ja upolowac doslownie za grosze 😃 sliczne buciki

    Moze wpadniesz do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jestem z niej bardzo zadowolona

      Usuń
  3. jaka ładna i letnia ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska jest! Uwielbiam buszować w lumpekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, :) piękne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. .hej hej śwetnie prowadzony blog duzo ciekawych stylizacji pozazdroscic.chcialabym zaprosic cie do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylizację do wygrania zestaw kosmetyków.Mozesz stać sie inspiracja dla innych kobiet:)
    wejdz jesli się zdecydujesz:https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka ;) Za taką cenę aż żal nie wziąć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad