środa, 15 lipca 2015

Luksja Seet Macaroons Płyn do kąpieli

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją płynu do kąpieli który ja,
jak i mój synek bardzo lubimy.



Kilka słów od producenta:
Bezowe ciasteczka makaroniki i łagodne mleczno-waniliowe nuty tworzą niepowtarzalny aromat tego wyjątkowego płynu do kąpieli.
Zanurz się w kremowej pianie i zrelaksuj - Luksja Sweet Macaroons z linii Patisserie przywoła tylko najsłodsze wspomnienia.



Opakowanie w formie sporej butelki zamykane jest na zatrzask.
Konsystencja typowa dla płynu do kąpieli. Kolor płynu pistacjowy.
Zapach jest obłędnie słodki, ale nie mdlący. Mi się bardzo podoba.
Można dzięki niemu uzyskać sporą pianę, która utrzymuje się dość długo.


Płyn jest bardzo wydajny. Wystarcza na długo.
Jest to już moje drugie opakowanie.
Dużym plusem jest też cena. Za 1000ml(1l) płynu zapłacimy tylko ok.10zł

Polecam!!!

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię te płyny z LUksji, kiedyś regularnie po nie sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great post :) Have a nice day!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam płynu do kąpieli z Luksji, ale chyba czas się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach jest specyficzny i jeśli komuś odpowiada to będzie zadowolony. Osobiście mi nie odpowiada.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad