poniedziałek, 25 maja 2015

Złota folia

Dzisiaj wypróbowałam folię transferową. Nie jest to takie proste jakby się wydawało. Pracę ułatwił mi na pewno klej do folii z AllePaznokcie który
ma fajny pędzelek. Dobrze rozprowadzało mi się nim klej.
Efekt końcowy przypadł mi do gustu. A Wy co sądzicie?







Użyłam:
Inglot Ridge Filler-baza
Lakier Colour Alike nr111 "Ancymon"
Quick Dry AllePaznokcie
Klej do folii transferowej AllePaznokcie
Folia transferowa-allegro
Inglot Cuticle Oil- oliwka do skórek

10 komentarzy:

  1. Fajna ta folia :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten złoty świetnie pasuje do tego brązu/ciemnego beżu ^-^

    Nowa notka + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się folie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś byłam fanką jasnobrązowych lakierów, a teraz nie mogę na nie patrzeć. Folia wygląda dla mnie kiczowato. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no muszę powiedzieć, że super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad