środa, 6 maja 2015

Lakier Flip Flop 02 AllePaznokcie

Dzisiaj chciałam pokazać Wam przepiękny lakier Flip Flop 02 AllePaznokcie.
Lakier mieni się jak kameleon.



W zależności od padania światła możemy zauważyć odcienie
fioletu, zieleni, złota, turkusu


Buteleczka zawiera 15ml lakieru.


Pędzelek jest szeroki i w moim egzemplarzu został źle przycięty
przez co trudniej mi się nim manewrowało na płytce paznokcia,
ale nie jest to jakaś wielka wada.


Starałam się uchwycić kolory lakieru, ale nie było to łatwe.
Na żywo wygląda o wiele lepiej.



Do pełnego pokrycia paznokci
i uzyskania równomiernego koloru użyłam dwóch warstw.
Lakier schnie dość szybko.



Lakier Flip Flop 02 do nabycia TUTAJ


18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny lakier :) Ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładny kolorek, kuszą mnie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe są lakiery tego typu, fajnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie efekt jest trochę ombre, świetny!! :)

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś takie lubiłam :)" Teraz stawiam na jeden kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobny kolor ale z Miss Sporty. Nosiłam może ze 2 razy, ale jakoś mnie do siebie takie lakiery nie przekonują. Jedynie jako mała odmiana :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go. Mi się nie podoba na moich pazurkach :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten lakier, jest świetny :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam lakier. Bardzo mi się podoba jak zmienia kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć
    Nazywam się Klaudia i z chęcią stworze dla Ciebie ślicznego bloga.
    Jeśli, więc jesteś zainteresowany czymś takim, proszę napisz do mnie.
    O to mój FB https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Zapewniamy szybką i dobrą prace, okraszoną stałym kontaktem.
    Zapraszam serdecznie i przepraszam za SPAM :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Zmiany koloru są niesamowite, to prawdziwy multichrome! wygląda szałowo! A jak z trwałością? nie odpryskuje za szybko? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad