czwartek, 30 kwietnia 2015

Przesyłka od AllePaznokcie

Listonosz to wie kiedy przynieść przesyłkę :) Jadę dziś do dentysty wyrywać szóstkę i mega się stresuję, a tu taka miła niespodzianka, która poprawiła mi humor. Dostałam przesyłkę z produktami do testów z Hurtowni Kosmetycznej AllePaznokcie. Już nie mogę doczekać się testowania.
A oto co dostałam:

Lakier Flip Flop KLIK
Quick Dry Shine Top Coat KLIK
Klej do folii transferowej KLIK
Nitka ozdobna KLIK

Trzymajcie kciuki za moja wizytę u dentysty

9 komentarzy:

  1. Mam ten lakier Flip Flop, spodziewałam się po nim troszkę innych efektów :) Gratuluję i życzę udanych testów :) noo i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty :) Ten lakier flip flop wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna przesyłka, z nitki można wyczarować świetne mani, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam lakiery z tej firmy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że przeżyłaś wizytę u dentysty :)
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżyłam, ale nie było lekko :/ Dzieki

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad