piątek, 17 kwietnia 2015

Miss Sporty Candy Shine 003

Lakiery Miss Sporty wygrałam w konkursie wiosennym na szafa.pl.
Ostatnio pomalowałam paznokcie brokatowym lakierem nr003.
Nałożyłam go solo na paznokcie, bez podkładu i dobrze mi się je nosiło.





Paznokcie pomalowałam dwoma warstwami lakieru.
Schnie bardzo szybko.




W lakierze zatopione są:
drobny złoty brokat, większy brokat różowy i czarny, pocięta złota folia


Buteleczka zawiera 7ml lakieru.


 Lakier utrzymuje się bardzo długo na paznokciach.
Zmywa się, jak na brokatowe lakiery przystało, ciężko.




Jak Wam się podoba?
Używacie lakierów Miss Sporty?

17 komentarzy:

  1. Ładny, ciekawie by wyglądał na jakimś kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W buteleczce te różowe heksy mocno się odznaczają ale na paznokciach całość wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda ten lakier :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Solo niezbyt mi się podoba, ale na czarnym lub białym tle może wygladać ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak piszą dziewczyny, zdecydowanie potrzebny jest tu lakier bazowy - czarny/biały a widać będzie różnicę. Sam na paznokciu nie wygląda zbyt ciekawie.

    Pozdrawiam serdecznie, Ola.
    lightbeige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jakby wyglądał na kolorowych lakierach, osobiście nie lubię jak płytka prześwituje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/baby-blue/ Zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę tutaj zaglądać częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zestawienie kolorów :) wygląda bardzo ładnie nawet bez podkładu a to rzadkość przy tego typu lakierach :) Mnie odtrąca zawsze właśnie to uciążliwe zmywanie brokatu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam niedawno tak pomalowane paznokcie hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają stylowo ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt! ja uwielbiam lakiery z Miss Sporty, mam ich bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super efekt, ja bardzo lubię świecidełka na paznokciach....ale zmywanie tego to istne piekło :)
    ps fajny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kolor zielony 001. Drobinek jest ciut mało, ale i tak dają fajny efekt. Stosuję go na kolorowy lakier i zauważyłam, że skutecznie przedłuża jego trwałość.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad