wtorek, 21 kwietnia 2015

Karmelki w czekoladowych foremkach De Agostin"Domowe Słodkości"

W związku ze współpracą z wydawnictwem De Agostini otrzymałam 5 numer kolekcji "Domowe Słodkości",dzięki któremu mogłam zrobić karmelki w czekoladowych foremkach.



Do numeru dołączona jest silikonowa forma do miniforemek.


W środku znajduje się przepis i sposób wykonania szczegółowo opisany i zilustrowany krok po kroku.
Dla mnie, laika cukierniczego, jest to bardzo ważne.


Zrobienie czekoladowych papilotek było bardzo proste i wyszły za pierwszym razem.Miałam wielką frajdę przy ich wyciąganiu z foremki.



Karmel robiłam pierwszy raz w życiu i nie chcąc go spalić zrobiłam jaśniutki, a po dodaniu masła i śmietany tak jak w przepisie zrobił się praktycznie biały ;) Nie ujmowało mu to jednak smaku, bo wyszedł pyszny w połączeniu z gorzką czekoladą papilotek.


Jak szybko powstały, tak ekspresowo zniknęły ;)


Ta foremka jest świetna i na pewno wykorzystam ją jeszcze nie raz.
Mam już kilka pomysłów.

W 5 numerze "Domowych Słodkości" znajdziecie też przepisy na:



9 komentarzy:

  1. Wow, ale super ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam. :D

    Pozdrawiam!
    detailsrevolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiały być przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie :)
    Pozdrawiam :**
    http://bilzniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym zjadła takie karmelki:) Mniam:)))

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post :) love your blog :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad