poniedziałek, 23 marca 2015

Wiosenne nowości w mojej szafie

Ostatnio udało mi się upolować kilka nowości
które zagoszczą w mojej wiosennej szafie.
Wszystkie rzeczy są "z drugiej ręki".
Niestety nie mam funduszy na kupowanie nowych rzeczy,
a moim zdaniem nie trzeba wydawać fortuny,
żeby ubrać się fajnie i oryginalnie.



Zapraszam do oglądania


 Szpileczki w kolorze nude, na bardzo wygodnym obcasie
kupiłam za 2zł w SH :)

Koralowa torebka
 również upolowana w SH za 1zł

Bluzeczka w neonowe piórka.
Bardzo mi się podoba i wyhaczyłam ją za ok.20zł
na aukcji na allegro.pl

Bluzeczka w ptaszki
Kolejna którą chciałam mieć i kupiłam ją za ok.20zł na vinted.pl


Spódnice ołówkowe, ze świetnego rozciągliwego materiału w kolorach oranżowym i turkusowym mam z szafa.pl
i zdobyłam je w ramach wymiany za biżuterię którą tworzę

Musztardowa sukienka
Kupiłam na wyprzedaży w lokalnym sklepie za 15zł

Podoba Wam się coś z moich nowości?

21 komentarzy:

  1. Bluzka w piórka super. Widziałam w jakimś sklepie internetowym, ale były już wszystkie wyprzedane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka w piórka urocza i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i buty super i za taką cene łał :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka w piórka super :) bardzo podobają mi się buty, taki obcas byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i spódnice-super!!!typowo w moj gust :)
    moze obserwujemy??
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka w piórka mega i ta torebusia

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne! a te wiosenne kolory sa świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te spódnice ołówkowe.
    Mi też przydałyby się takie cieliste czółenka, ale w moim sh pewnie by kosztowały ze 20 zł:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńka, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te bluzki są śliczne! idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a to Ci sie udało ;) trafiłaś nawet na pasujące do siebie rzeczy :) sama ostatnio upolowałam szpileczki nude i jestem z tego faktu niezmiernie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piórka i ptaszki - zazdroszczę !

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pokaż w całosci bluzeczkę w piórka:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczki sa przepiękne :) idealne na zbliżające się ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad