czwartek, 5 marca 2015

Sally Hansen Lakier Complete Salon Manicure Mudslide 250



Lakier Sally Hansen Complete Salon Manicure Mudslide 250 
to typowy lakier na codzień. 



Kolor to taki ciemniejszy nude.
Buteleczka zawiera 14,7ml lakieru.



Pędzelek jest szeroki, nie spotkałam się jeszcze z takim i ciężko mi się nim malowało. Na zdjęciu porównanie z pędzelkiem lakieru Colour Alike. Dużym plusem jest gumka umieszczona na zakrętce dzięki której można dobrze zakręcić lakier i sprawnie go otworzyć, bo palce się nie ślizgają.



Do pełnego pokrycia paznokci i uzyskania równomiernego koloru wystarcza dwie warstwy.
Lakier schnie dosyć szybko.



Jak Wam się podoba ten lakier?
Macie lakiery Sally Hansen?

19 komentarzy:

  1. ale piękny kolor uwielbiam takie kawowe kolory :)

    Super blogi obserwuje zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny i na pewno ciekawy ze względu na ten pędzelek też się z takim nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się kolorek, na swoich paznokciach przekonuje się do takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze lakieru z Sally Hansen, ale odcień bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja własnie lubię pędzelki SH. Pewnie dlatego, że mam szeroka płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek, takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor;) i widzę, że ma dobry aplikator;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam sporo ich lakierów, lubię ję za całokształt :) Pędzelek jakoś mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tymi szerokimi pędzelkami, mam dosyć wąską płytkę i ciężko mi się nimi po niej manewruje ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja baaardzo lubię tą serię sally hansen :) Teraz jest jeszcze na nie -20% w super-pharm więc tylko chodzę i szukam mojego ulubionego-morelkowego i miętowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam kolor cafe au lait. Krycie- bez rewelacji, po 2 warstwach prześwitują białe końcówki paznokci. Kolor- prawie w ogóle się nie błyszczy. Pędzelek- dla mnie za duży, miałam problem żeby ładnie wymalować brzegi paznokci przy skórkach. Długo schnie i mimo obchodzenia się przez ponad 3 godziny z paznokciami jak z jajkiem mam już na nich wgnioty. Co do trwałości- nie wiem, mam go dopiero jeden dzień na paznokciach. Za tę cenę spodziewałam się czegoś lepszego.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad