poniedziałek, 30 marca 2015

Haul rodzinny

Wczoraj wybraliśmy się z mężem i synkiem na zakupy.
Kupiliśmy kilka rzeczy.
Zapraszam do oglądania

Dla mnie to co tygryski lubią najbardziej ;)czyli buty



Szpileczki na wygodnym obcasie kupiłam na promocji
w Centro za 19,99zł


Balerinki w Auchan za 12zł


Czajnik zakupiony w Biedronce za 20zł

Niebieskie cudo do ogródka Pepco 4,99zł

Owijki na pisanki Pepco 2.99zł


Zestaw robotów na baterie słoneczne zaciekawił synka i mnie.
Zobaczymy jak się sprawdzi.
Zakupiony w Pepco za 20zł

Zestaw gier dla całej rodziny.
Pepco 30zł


Mąż zaopatrzył się w buty. 
Eleganckie, brązowe sklep Kari 119zł

W tym samym sklepie na druga parę było 20% taniej,
więc mąż wybrał jeszcze sportowe buty i kosztowały go 63zł


Jak podobają się Wam nasze zakupy?


14 komentarzy:

  1. Spodobały mi się obie pary męskich butów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że u mnie w okolicy nie ma Centro:/
    Ja ostatnio kupiłam sandałkobaleriny w Auchan za 25 zł i myślałam, że to jest mega tanio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w balerinkach, niesamowita okazja! takie piękne a takie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. butki są świetne zarówno męski i damskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki robot to musi być super zabawka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne balerinki :) podobają mi się :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobycze no i ceny bardzo przystępne. Fajne są te roboty? Mojemu starszemu synkowi mogłyby przypaść do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roboty świetne, tylko mąż musiał pomóc w składaniu. Zrobię ich recenzje

      Usuń
  8. Macie z mężem świetny gust :) buty zarówno Twoje jak i męża są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad