czwartek, 12 lutego 2015

Porównanie i recenzja płatków z Lidla i musli z Biedronki



Jecie, lubicie płatki i musli? Ja lubię próbować nowych. 
Ostatnio trafiłam na hit i bubel moim zdaniem
i chcę się tym z Wami podzielić.



Płatki pszenno-ryżowe z owocami egzotycznymi kupiłam w Lidlu.
Niestety jestem nimi rozczarowana. 


Większość tego co znalazłam w opakowaniu to wielkie płatki z pszenicy pełnoziarnistej, a innych dodatków trzeba szukać z lupą.





W Biedronce zaś kupiłam chrupiące 
musli bananowe Vitanella. 



Uwielbiam to musli. 


Jest w nim mnóstwo dodatków. 
Rodzynki, chipsy bananowe, czekolada itp.
są widoczne na każdej nabranej łyżce. 
Zajadam się nimi z  mlekiem jak i na sucho.



Podsumowując, jeśli chcecie zjeść dobre musli
w przystępnej cenie (3-4zł) 
polecam Vitanella Crunchy z Biedronki.


2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad