poniedziałek, 16 lutego 2015

OPI The one that got away NL K08



Lakier OPI The one that got away NL K08 mam juz od jakiegoś czasu, ale jeszcze go nie używałam. Dostałam go od cioci z USA. Wydawało mi się, że to nie kolor dla mnie.
Jednak gdy pomalowałam nim paznokcie,
to bardzo przypadł mi do gustu.


Kolor lakieru jest buraczkowy
z tysiącami drobinek które się pięknie mienią. 
Buteleczka zawiera 15ml lakieru.


Do pełnego pokrycia paznokci i uzyskania równomiernego koloru
wystarcza dwie warstwy.
Lakier schnie bardzo szybko.
Utrzymuje się długo na paznokciach, mimo wykonywania wszystkich czynności domowych łącznie z myciem naczyń. 
Mam go trzeci dzień na paznokciach
i tylko delikatnie starły się końcówki.

 

Jak Wam się podoba ten kolor?
Lubicie lakiery firmy OPI?






17 komentarzy:

  1. jaki śliczny kolorek, cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemniaczek, nigdy nie miałam lakierów OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykończenie bardzo podobne do jednego z kolorów z DS Series, ale skleroza dopadła, więc pewnie sobie nie przypomnę do którego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny żywy kolor na karnawał! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego lakieru z OPI i jak na razie nie zamierzam kupować :) jakoś nigdy nie podobały mi się lakiery z drobinkami ale muszę przyznać, że ten prezentuje się całkiem ładnie :) przede wszystkim ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery OPI, ten ma boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam żadnego lakieru z tej firmy, ale kolorek bardzo ładny :)

    Zapraszam na nowy post i konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny kolorek jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny lakier :) Na paznokciach wygląda cudownie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek śliczny.Jeszcze nie miałam lakieru z tej firmy.

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad