wtorek, 3 lutego 2015

Okropny tusz do rzęs

Dzisiaj chciałam pokazać Wam najgorszy kosmetyk 
jaki kupiłam w życiu.
Natknęłam się na ten tusz do rzęs w lokalnym chińskim markecie.
Spodobało mi się urocze opakowanie z wizerunkiem 
dziewczynki i kokardką.
Szczoteczka była ok i cena śmiesznie niska więc go kupiłam.




Niestety okropnym doświadczeniem było korzystanie z tego tuszu.
Konsystencje miał fajną i dobrze mi się go nakładało, 
ale poczułam wtedy okropny smród.
Ten tusz po prostu śmierdzi i to strasznie. 
Myślałam, że zapach ulotni się po jakimś czasie, 
ale niestety czułam go przez cały czas.
Dałam mu dwa razy szanse i zawsze było tak samo.
Na moje nieszczęście spowodował u mnie uczulenie na powiece.




Jego żywot zakończył się oczywiście w koszu na śmieci.
Nie kupujcie tego ustrojstwa




A Wy miałyście jakieś doświadczenia z takimi kosmetykami?




5 komentarzy:

  1. Opakowanie ciekawe jednak to właśnie dlatego staram się inwestować w te z nieco wyższej półki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie całkiem całkiem, szczoteczka całkowicie nie dla mnie, a działanie już skreśla po całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nigdy nie sięgnęłabym po chiński tusz z marketu.. obawiam sie ich jakości, która jak widać jest mierna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad