środa, 17 grudnia 2014

Zakupy na allegro

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi zakupami na allegro.
Różnie to bywa z zakupami przez internet, 
bo możemy "naciąć" się na nieuczciwych sprzedawców.
Ja jednak jestem bardzo zadowolona z moich zakupów.




Na mój nowy telefon Nokia Lumia 530 
kupiłam etui case z folkowym nadrukiem
Polecam tego sprzedawcę FunnyCASE . 
Posiadają ogromny wybór wzorów. 
Etui jest świetne i zostało ekspresowo wysłane.


























U jednego sprzedawcy kupiłam 
2 pary kozaczków 
w bardzo atrakcyjnych cenach
Bardzo polecam sklep perfect_styl!!!
 Dobra jakość w niskich cenach 
i szybka wysyłka





5 komentarzy:

  1. Etui bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście na allegro trafiam na uczciwych sprzedawców, choć zawiodłam się trochę na prywatnych osobach, które sprzedają swoje rzeczy w złym stanie przedstawiając, że są niby są świetnej jakości - ale to było jakiś czas temu, teraz moje zakupy są dobrze przemyślane i wole 5 razy do kogoś napisać, zanim coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne etui a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne etui, lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad