wtorek, 5 sierpnia 2014

Denko - Lipiec 2014

Kolejne denko i 3 kosmetyki które zużyłam w lipcu.



AVON mascara mega effects - na początku spisywała się dobrze i lubiłam ją, jednak szybko zaschła, bo opakowanie to totalna porażka jak dla mnie. Zatyczkę ciężko zamknąć przez regulowaną rączkę którą trzeba ułożyć w odpowiedniej pozycji przed zamknięciem.
Na pewno nie kupię ponownie




Garnier odżywka aloe vera - spisywała się bardzo dobrze. Jej plus jest taki, że po nałożeniu po minucie ją spłukiwałam i już włosy były miękkie i łatwo się rozczesywały.
Może do niej wrócę

AVON żel pod prysznic senses recharge - żel dobrze się pienił i ślicznie pachniał. Bardzo go lubiłam. Świetny na lato.
Na pewno kupię ponownie

2 komentarze:

  1. Odżywkę z Garniera mam i lubię. Co do tuszu z Avonu kiedyś miałam na niego ochotę, ale dobrze że się rozmyśliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusił mnie ten kusz z Avonu, już go miałam kupować, gdy dostałam jakiś inny. Teraz widzę, ze dobrze zrobiłam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad