środa, 9 lipca 2014

Denko - Czerwiec 2014

Nie zużywam zbyt wielu kosmetyków, 
ale zawsze znajdzie się coś co mogę Wam pokazać w denku.




Blue szampon do włosów pokrzywowy - to najtańszy szampon jaki miałam.
Mimo swojej niskiej ceny spisywał się całkiem dobrze.
Ma intensywny pokrzywowy zapach.
Może do niego wrócę

Avon płyn do mycia ciała i kąpieli - mój synek uwielbia ten płyn.
Rewelacyjnie pachnie mango i świetnie się pieni.
Na pewno kupię ponownie



Rexona aloe vera - zużyłam kolejne opakowanie.Jest świetny
Na pewno kupię ponownie

Zmywacz do paznokci - ma okropny zapach i wysusza paznokcie
Na pewno nie kupię ponownie

3 komentarze:

  1. Ja w czerwcu prawie nic nie zużyłam.. z twoich produktów mam jedynie Rexonę, ale inny zapach. Tez ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad