piątek, 6 czerwca 2014

Denko - Kwiecień, Maj 2014

Dawno mnie tu nie było...
Pochłonęły mnie prace w ogródku oraz tworzenie biżuterii 
(można obejrzeć na blogu http://bizuteriabeatki.blogspot.com/) 
i nawet nie zauważyłam kiedy miną miesiąc.
Przygotowałam denko z dwóch miesięcy



Rexona aloe vera - kolejny raz go pokazuje.Jestem mu wierna. 
 Jak dla mnie najlepszy antyperspirant. Daje mi maksimum świeżości przez cały dzień.
Na pewno kupię ponownie

Perfumowany żel pod prysznic FM - mąż zużył całe opakowanie i 
był z niego zadowolony. 
Ma świetny, męski zapach który jest wyczuwalny długo po kąpieli. 
Na pewno kupię ponownie





Eveline odżywka do paznokci 8w1 - odżywka jest świetna.Pomogła mi nie raz zapuścić paznokcie. Teraz używałam jej jako bazę pod lakier.
Na pewno kupię ponownie

Inglot żel do usuwania skórek - żel spisywał się dobrze, czego nie mogę powiedzieć o buteleczce. Nakładka na zakrętkę przy odkręcaniu popękała i w konsekwencji odpadła.
Na pewno nie kupię ponownie

Revlon grow luscious plumping tusz do rzęs - bardzo fajny tusz. 
Maksymalnie pogrubiał rzęsy. Byłam z niego zadowolona.
Może do niego wrócę


Życzę Wam miłego dnia! :)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad