piątek, 18 kwietnia 2014

Denko - Marzec 2014

Z dużym opóźnieniem przychodzę do Was z marcowym denkiem. 
To tylko dwa kosmetyki, ale może Was zainteresują.




Mydło Bath & Body Works midnight pomegranate - świetne mydełko.
Tworzy rewelacyjną pianę i cudownie pachnie. Idealnie myje.
Na pewno kupię ponownie

Bielenda Płyn micelarny do demakijażu - dobrze zmywa makijaż. 
Po użyciu go na twarzy czułam lekkie ściągnięcie skóry. 
Nie wiem czy mi się trafił trefny egzemplarz butelki, ale pompka w niej jest okropna. 
Po naciśnięciu płyn rozlewał się na wszystkie strony i musiałam bardzo uważać. 
Przez to też sporo płynu się zmarnowało.
Może do niego wrócę


Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia!



1 komentarz:

  1. mam kilka tych mydełek- pianek z Bath i zgadzam się rewelacyjnie pachną, jednak myją tak jak każde mydełko tylko mają inną przyjemniejszą formę. U mnie bardzo wysuszają dłonie i bez smarowania ich od razu po zastosowaniu nie da rady funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad