poniedziałek, 10 marca 2014

Jak zrobiłam moim stopom dobrze, czyli zadbajmy o stopy na wiosnę

Słoneczko zaświeciło, ptaszki zaśpiewały...idzie wiosna :)
Za niedługo zrobi się ciepło i można będzie ubrać buciki odsłaniające stopy, 
więc trzeba o nie zadbać.
Dziś zrobiłam sobie pedicure, nie ukrywam, że pierwszy od dawna.
Moje stopy i ja czujemy się mega zrelaksowani :)




A oto czego użyłam do wykonania pedicure:


Wanienka z masażerem


Frezarka


FARMONA Grejpfrutowa sól do kąpieli stóp
FARMONA Grejpfrutowy peeling do stóp
FARMONA Grejpfrutowy krem antybakteryjny do stóp
INGLOT Peeling Nails-lakier podkładowy
COLOUR ALIKE Lakier nr453 Marchewkowe pole
COLOUR ALIKE Diamentowy utwardzacz
INGLOT Cuticle Oil - olejek do pielęgnacji skórek
cążki, kopytko i pilniki Mistero Milano



Sól i peeling pachną nieziemsko...





Relaksik :)



A Wy jak często robicie sobie pedicure?

Miłego dnia!!!

5 komentarzy:

  1. też ostatnio zrobiłam sobie spa dla stóp :)
    pedicure? zdecydowanie częściej wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje stopy potrzebują aktualnie masażu i odprężenia, ale jeszcze troszkę muszą poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię bawić się stopami i ograniczam pielęgnację do minimum; ) czyli w czasie kąpieli jakiś pumeks czy tarka a potem odkrycie roku 2013 czyli krem z do stóp z mariza

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę też zadbać o swoje stopy, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad