środa, 5 marca 2014

Denko - Luty 2014

Lutowe denko jest dużo mniejsze niż styczniowe, ale jest kilka kosmetyków które zużyłam.



Rexona aloe vera - to już kolejne opakowanie tego antyperspirantu które zużyłam. 
 Jak dla mnie najlepszy antyperspirant. Daje mi maksimum świeżości przez cały dzień.
Na pewno kupię ponownie

Delia Bio-Roll on rozświetlający roll-on pod oczy - świetnie "budzi" rano. 
Jego zimna końcówka użyta rano pod oczy sprawia uczucie świeżości. 
Jednak nie zauważyłam obiecanego rozświetlenia. Na pewno nie kupię ponownie



Manhattan soft compact powder - idealny puder do wykończenia makijażu. 
Super matowi buzie i pozostaje na niej długo. 
Wielki plus za dołączoną gąbeczkę w szufladce, gdyż można puder wrzucić do torebki i w razie potrzeby poprawić makijaż w trakcie dnia nie martwiąc się o zabranie pędzla.
Może do niego wrócę

Gosh, Amazing Length'n Build Mascara  Tusz jak tusz nic nadzwyczajnego, 
a po marce Gosh spodziewałabym się czegoś więcej. 
Tak jak obiecuje producent faktycznie wydłuża rzęsy.Tusz jest dość trwały na samych rzęsach, jednak w opakowaniu dość szybko wysechł.
 Na pewno nie kupię ponownie
Clinique high definition lashes- Tusz ładnie wydłuża rzęsy. Jego dużą zaletą jest szczoteczka. Jedną stroną można nałożyć tusz, a drugą rozczesać i rozdzielić rzęsy. Ja miałam próbkę, a cena pełnego produktu jest jak dla mnie za wysoka. Może do niego wrócę
Miałyście styczność z którymś z tych kosmetyków? 
Jestem ciekawa czy Wasza opinia o nich zgadza się z moją czy jest zupełnie inna?

5 komentarzy:

  1. ja lubię puder od manhattanu !

    OdpowiedzUsuń
  2. jedynie Rexona jest mi znana bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten dezodorant z Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne denko, tusz Clinique też miałam i byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad