poniedziałek, 17 marca 2014

Cienka różowa kreska

Dziś skończyłam czytać książkę Lauren Baratz-Logsted " Cienka różowa kreska"
 i chcę podzielić się z Wami wrażeniami.


O czym jest ta książka? Oto opis z okładki:
Jane Taylor, redaktorka w znanym wydawnictwie, czuje, 
że powinna coś zmienić w swoim życiu. 
Z radością przyjmuje więc pierwsze symptomy ciąży i wszystkim rozgłasza nowinę.
Co prawda jej obecny chłopak nie przejawia entuzjazmu z tego powodu, ale Jane jest zachwycona reakcjami otoczenia-swojej rodziny i koleżanek z pracy.
Wszystko zaczyna się teraz kręcić wokół niej, co bardzo jej się podoba.
Po pewnym czasie stwierdza z rozczarowaniem, że jednak nie jest w ciąży, 
ale co dziwniejsze-nie może zdobyć się na to, by powiedzieć prawdę innym.


Książka bardzo mi się podobała i skończyła się tak, że czuję niedosyt i chciałabym poczytać o kolejnych perypetiach głównej bohaterki.
Polecam!!!
A Wy lubicie czytać książki?Ja uwielbiam, ale ciężko mi znaleźć na to czas.


4 komentarze:

  1. a ja nei znam....mało czytam ostatnimi czasy..praca praca praca brak czasu neistety

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham książki:D :) zapraszam do mnie:) może wspólna obserwacja?? http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad