środa, 29 stycznia 2014

Kropkowy świat

Dzisiaj optymistyczne zdobienie które wykonałam na pazurkach szwagierki. 




W te zimowe dni takie kolorowe paznokcie na pewno poprawią humor




Zdjęcia robione na śniegu ;)


Do wykonania tego zdobienia użyłam:
Tło: lakiery Colour Alike w kolorach
nr103 Włóż róż, nr160 Z głową w chmurach, nr164 Tańczę i jem pomarańcze, nr115 Buka, nr165 Żar tropików
Kropeczki zrobiłam za pomocą sondy białą farbką akrylową Mistero Milano
Na wierzch Diamentowy utwardzacz Colour Alike

14 komentarzy:

  1. Piękne - bardzo mi się podoba wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, uwielbiam kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale urocze pazurki,zainspirowałaś mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda. Szczególnie podobają mi się na niebieskim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie! kolorowo i optymistycznie :)
    brawo za odwagę i wkładanie łapki w snieg :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie i starannie wykonane :) Super w taką ponurą pogodę, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. juz wyobrazam sobie jak reka zmarzła... ostatnio przechodziłam to samo :D
    efekty za jakis czas na blogu..

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ! i starannie wykonane :*) -to lubię:)) obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo pazurki wyglądają już jak wielkanocne jajka, super ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad