niedziela, 8 grudnia 2013

Stworki

Na poprawienie humoru w ten zimowy dzień przedstawiam kolorowe stworkowe pazurki


Druga ręka w wersji z minkami


Która wersja podoba Wam się bardziej?

Zdobienie wykonałam przy użyciu:
Tło- lakiery Colour Alike w kolorach:
   154 Mechaniczna pomarańcza, 169 Lilandia, 
168 Mohito, 153 Ja-jo, 114 Fuks You                     
 Stworki namalowałam farbkami akrylowymi 
   Mistero Milano w kolorze białym i czarnym
Całość pokryłam Diamentowym utwardzaczem Colour Alike


15 komentarzy:

  1. cudne

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo urocze i wcale nie aż tak trudne, więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! W sumie obie wersje fajne. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczne są te pazurki!!! Zauważyłam, że jesteśmy z tych samych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg mega słodkie :D:D
    świetne kolorki !

    dodaje do obserwowanych
    http://lukaszmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądają te oczęta! :) wersja z buźkami chyba bardziej mnie ujmuje.. choć ta druga też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie świetne, ale wypieram z buźkami, bo są bardziej wesołe :D Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodkie. Bardzo pomysłowe :)
    minimepastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pazurki sa obłedne.....rewelacyjny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego roku *.*
    Cudne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad