czwartek, 5 września 2013

CATRICE 440 I wear my sunglasses at night


CATRICE 440 I wear my sunglasses at night mam juz od dawna z jakiejś wymianki na wizaż.pl jednak długo czekał abym go użyła po raz pierwszy. 

Dziś jego premiera na moich paznokciach i myślę, że jeśli ktoś lubi ciemne kolory na paznokciach to jest ok.

Jest to czarny kolor z fioletowymi drobinkami które w buteleczce ładnie się mienia, jednak na paznokciach są mało widoczne. 

Próbowałam uchwycić je na zdjęciu jednak z  marnym skutkiem.

Jeśli chodzi o aplikację to jest ona bezproblemowa.

Uzyskałam taki efekt 2 warstwami lakieru.


10 komentarzy:

  1. taki smutasek trochę.. ale ja marudna, bo wielbię kolory typowo letnie i wiosenne.. a ten jesienią mi zalatuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie smutny jest. Zachęciły mnie te drobinki ale na paznokciu ich nie widać i pewnie niedługo będę go nosić ;)

      Usuń
  2. w opakowaniu wygląda bosko, szkoda ,ze nie widać na paznokciach;( pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwacja tylko na bloggerze-w liście czytelniczej;) dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny połysk...uwielbiam czerń na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham czarne lakiery, a najbardziej z takimi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad